fredag 13. april 2012

London tips???


(samboer ønsker i alle fall at disse virrer rundt i gatene i london)

I juni skal vi til London (wohoooooo) og jeg sitter for tiden og leser litt i reisebøker og på internet. Men så kom jeg jo på at det er helt sikkert mange av dere der ute som har vært i London en eller flere ganger.

Vi er da to voksne som har vært i London tidligere og en tenåringsgutt som aldri har vært der.
Hva anbefaler dere at vi gjør???
Noen som har vært på noen museum, tower of london eller slike ting????


Gode tips taes i mot med et hjeeertelig takk!!



Hva jeg allerede har opplevd:
  • Jeg HAR lekt apekatt oppover noen gjerder
  • Jeg har opplevd at noen lo på seg allergiske reaksjoner
  • Jeg har forstått at det finnes hotellrom med FELLES do i gangen
  • Jeg har opplevd et bitte lite hotellrom med dusj i enden.........med blanke dører


......så helst kom med tips om noe annet enn det jeg allerede har opplevd hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...