torsdag 5. april 2012

Dag 1 av påskeferien

Åhhh jeg kjenner meg selv så altfor godt!! Jeg vet hvordan disse fridagene blir i forhold til eksamenslesing og FORSTYRRELSER. Av den grunn, valgte jeg (som jeg gjør med det aller meste) å lage LISTER over hva jeg skulle gjøre de forskjellige dagene i påsken.

Dette er jo en knakandes god ide, hadde jeg nå bare tenkt et par fornuftige ting først
Punkt 1
ikke skriv opp 48 ting på listen over dag 1.
-Det betyr bare at jeg blir sur på første kvelden, fordi jeg ikke har klart å gjennomføre alt. Er jeg sur, så  blir jeg sinna på lista, og da vil jeg i ALLE FALL IKKE LESE (jada, viktig å straffe seg selv underveis)

Punkt 2
ikke begynn på liste nr 3 på dag 1
-Selv om du husker at det er hyggeligere ting på dag 3, så ikke bytt liste. Dette gjør at du (les punkt1) ikke kommer deg gjennom de gjøremål du faktisk skulle gjøre under dag 1, og da blir du sur. Les igjen punkt en om hva som skjer da!!

Punkt 3 - slutt å skriv lister, begynn å lese




To be continued...........

2 kommentarer:

  1. Listemenneske altså - en jente av mitt eget hjerte:)
    Lykke til videre med lesinga Eva.

    klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...