lørdag 28. april 2012

Vinke-Eva

For en stund siden kjørte jeg bilen min rundt på Frøya (altså ikke rundt og rundt) sola skinte og jeg var i kjempehumør.
Det ble bare enda bedre når jeg møter en bil med ei venninne inni!!! Så da gjør jeg jo som absolutt alle andre gjør... Jeg vinker febrilsk mens jeg gaper alt jeg kan og legger hodet bakover (IKKE spør om hvorfor jeg valgte denne posituren....kansje jeg var sulten og hadde stiv nakke)

Min elegante hilsen er forbi og jeg kjører inn på parkeringen på butikken......det er da jeg kommer på:


Venninna mi er jo i syden!!!

Lurer litt på hvem jeg vinka til jeg....og ikke minst, hva tenkte vedkommede???

2 kommentarer:

  1. Det er jo alltid hyggelig å bli vinka til da Eva,
    selv om vedkommende nok ble litt forvirra av posituren. Kanskje?

    Vi har åpnet pakke i dag, det var jubel i heimen;)
    Tusen takk snille du
    og varm klem:)

    SvarSlett
  2. Hehe, å vinke til fremmede er ille nok.. :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...