fredag 6. april 2012

Verdens tøffeste Veronica

For noen uker siden, skrev jeg om husets tenåring med kompiser som har planlagt Østfoldtur (HER kan du lese det) Jeg har gitt de beskjed om at jeg kan stille med bil og fridager, dersom de planlegger og sparer opp lommepenger selv.

SuperVeronica tok meg på ordet, og noen dager senere finner jeg denne pakka i posten:


En spennende pakke!! Et dvd cover som var tungt som bly

En hilsen "Her kommer bidraget til guttaboys. Du får si at jeg er klar for lazerworld"

Og så har hun tapet fast MASSE MASSE 50-øringer.
Jeg lo og lo og lo

Herrrrrrlige Veronica!!! du er bare helt nydelig



Så  nå Bjarne, Christian og Håkon
-nå vet dere hva dere må gjøre. 
PS dere kommer til å tape for DAMER på lazerworld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...