søndag 15. april 2012

Trekning

Etter-påske-giveaway ja.....noe må jo få sjokkis

Tam tam taaaaa (trommevirvel)
Jeg tok en sånn random.org ting, men jeg fikk ikke til å klippe ut bildet for å BEVISE for dere hvem som vant. Dere må bare stole på meg, at det ble rett hehe.

_________________________________________________________
De som får en hilsen i posten er:
- Marita (jeg har adressen din)
- Ann Jeanette (din adresse må jeg ha)
- Hanne ......men aller mest Alexander (og din adresse må sendes meg)
_________________________________________________________

evasplass@hotmail.no

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnerene.

    Jeg har ikke engang fått med meg denne begivenheten jeg. Alt for lite på bloggen min for tia. :-O

    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Vi takker - Alexander aller mest!
    Sender adressen og gleder oss til brev:)

    (og du; det er så godt å se at det ikke bare er jeg som ikke har grønne fingre,
    holder på med livsforlengende behandling på to planter nå, men vi vet alle at det beste for de begge er å få slippe:S)

    God klem
    A&H

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...