lørdag 7. april 2012

Klesskapet til samboer........hmmm

(Dette er da absolutt ikke vårt skap - men jeg orket ikke lade cameraet, så det ble dette!!!)


Siden jeg IKKE er så flink til å lese pensum - kompenserer jeg med å være veeeldig flink til helt andre ting. F.eks rydde i skuffer og skap.
Så når jeg for x-antall gang, puttet bort bøkene fordi jeg bare kom på at jeg MÅTTE NOE!!! Så var det klesskapet til min kjære som stod for tur.

Hmmmmmm......et par t-skjorter han ikke lenger trenger å bruke, en gammel jakke han tydeligvis har tatt vare på - plutselig var alt dette borte vekk!!! Fra topp til tå, dukket de vakreste tellekanter opp, og løse sokker fikk seg en venn, eller ble kassert. Himmel så fint det blir

Det er da det slår meg!!!

Samboer vil jo aldri få lov til å finne egne klær selv igjen. Han ROTER jo når han skal finne t-skjortene sine. Han legger i alle fall de ikke pent tilbake. Så hva i all verden gjør jeg nå?????

- lar jeg han få lov til å ordne selv, og så får jeg heller rydde igjen om noen måneder (evt år)??
- holder jeg strigt regime, og finner frem klær til han - og tar selv ansvar for at vasket tøy havner der det skal??? På den måten blir det ryddig lenge, men jeg kommer garantert til å irritere meg grønn over ekstraarbeidet.

Hmmmm.......uansett....det er tellekanter i skapet ditt kjære!!! Regnet med at det var AKKURAT det du mente jeg skulle bruke tiden min på i dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...