torsdag 8. november 2012

Vidunderbarn


Nå er jeg jaggu en ekte blogger asså. Nå har jeg endelig fått muligheten til å gi dere rabatter på flotte nettbutikker. TADAAAA liiiiite kuult da???!!!!

Envirosax handlenett: Retro 2Envirosax handlenett: Candy 5






Vidunderbarn er en kjempefin side, hvor man finner små og store skatter til barn og voksne. Jeg har kjøpt handlenett, som like gjerne brukes til gym og svømmetøy. De er solide og av god kvalitet
Og ikke minst de superskjønne Rubens barn, som er lubne nydelige dukker, som passer både til små prinser og prinsesser. I tillegg har de masse kunnskap om diverse bæreseler/slynger og utstyr til babyen - tøybleier, leker og hygieneprodukter.
______________________________
I HELE november får dere 20% i rabatt på alt fra Rubens Barn og Rubens Baby. Dette er en kjempefin gave (les f.eks julegave)
Bruk rabattkoden evasverden når dere bestiller.
____________________________________________

(jeg vet at jeg burde ha fått til sånn fancy, at dersom dere trykker på bildet - så kommer dere rett til nettbutikken. Menne......ehhh.....jeg fikk det ikke helt til. Så dere må heller trykke HER



Til dere som bor i Rakkestad /Askim området. Dersom dere ønsker å slippe porto, så skriver dere bare "hente i butikk" så hjelper Gro og Rune dere slik at dere kan hente, eller de kan levere til dere. Snille er de, og serviceinnstilte!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...