onsdag 13. juni 2012

Glupske måker

Photosight.org

Etter en sen kveld i GRILLBUA vår, så stod det igjen ganske mye peanøtter, chillinøtter og potetgull. Og siden jeg er ekstremt lat til tider, så stod bollene der også etter et par dager.....TRODDE jeg.

Dagen etter hørte jeg en fryktelig rar lyd, men jeg klarte absolutt ikke forstå hvor den kom fra eller hva det var. Det hørtes ut som store dyr på en liten plass.....men jeg så verken store dyr eller tenkte på en liten plass, så jeg slo meg til ro med at det....ehh....sikkert var en katt!!

Plutselig kom en megamåke ut fra grillbua og det klirret i glass etter den.

Den har da VIRKELIG kost seg med chillinøtter og alskens snadder (bare dumt jeg hadde ryddet bort noen skvetter av litt vin og øl) Tipper den ble relativt tørst etter kort tid, og at magen IKKE helt fungerer optimalt på et par dager.
Satser veldig på at den ikke kommer tilbake for å lete etter mer nøtter..

Måkebæsj på verandaen min har jeg allerede mer enn nok av!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...