onsdag 6. juni 2012

Barns ærlighet......barns herlighet

I pinsa var jeg på besøk hos ei venninne, og var så heldig at jeg fikk leke med verdens nydeligste lille tuppe på 3.5 år.
Jeg fikk fort være med opp på trampolina, og etter at jeg hadde hoppet opp og ned, vist henne at jeg klarer å hoppe ned på rumpa og opp igjen + hoppe splitthopp (kom på i siste sekund at dette ikke er så lekkert når man er voksen og har på kjole..så det ble med det ene hoppet).....etter alt dette, skulle tuppa løpe rundt og rundt mens jeg tittet på.

Og helt ut av det blå stopper hun opp og sier dønn ÆRLIG

- Noen ganger sier jeg ikke takk!!!!

Jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg alvorlig, for dette var tydeligvis noe hun hadde fått tydelig beskjed om at hun skulle si. Og med en solid dose forståelse prøvde jeg å fiske ut hva hun mente om akkurat det.

-Nei, noen ganger sier jeg ikke takk


Sier tuppa, og løper videre......ferdig med den samtalen!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...