fredag 25. mai 2012

Rakkestad it is.....

I dag setter jeg meg snart på flyet til Gardermoen - og reiser videre til Rakkestad. På Værnes må jeg ha min tradisjonelle Værnes-øl, mens jeg leser avisa og titter på folk som går forbi! Viktig med tradisjoner hihi. Samboer er på jobb, og gutta er hos mamman sin - så det er kun meg på tur denne gangen her. Litt trist det, og litt godt også.

Fordelen med å ha venner og familie et langt stykke unna, er at man får reise litt ofte (dette er jo kun en fordel dersom man liker å reise - slik som meg)

Jeg har en blå koffert, og denne pakkes full? uansett om jeg skal på helgetur, langweekendtur eller ukesturer hehe. Den er med.....og når den legges på senga for å fylles opp av klær og stæsj, får jeg feriefølelse. Den begynner forresten å bli litt slitt, men den har vært med meg så mange steder, så det er jammen ikke så rart.

I helga skal jeg være masse med mamma og pappa, feire konfirmasjon, besøke noen nye nydelige verdensborgere og hilse på venner og bekjente. Dette må vel betegnes som en fin helg???!!!

Håper dere alle har det superbra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...