søndag 13. mai 2012

Bilen MED hengerfeste


Dersom noen har lest bloggen min de siste dagene, vet dere nå at jeg har fått HENGERFESTE på bilen min. Dette skal jeg ikke nå gå mer inn på, men konkludere med at der HELT FANTASTISK!!!!

Så når samboer og jeg kom hjem fra ferie, stoppet vi på Orkanger for å hente bilen min. Vi kom litt seint på kvelden, så verkstedet hadde stengt - men verkstedmannen og samboer hadde avtalt at jeg kunne gå inn på bensinstasjonen like ved for å få ut nøkkelen.

- dette burde være easy peasy???!!!!

Vi ankom Orkanger, vi fant bensinstasjonen og vi fikk nøkkelen. Vi dro så til verkstedet for å ta med bilen.
Tipp hvor bilen stod????


Bilen min stod INNELÅST bak et stort høyt gjerde på parkeringsplassen! Altså.....de HAR levert nøkkelen, men bare glemt å sjekke om bilen var flyttet ut slik at den faktisk kunne hentes.

Etter 1 time med buss til flyplassen, 2.5 time venting på flyplassen, 5 timer på fly og så 1 time til Orkanger........så var jeg IKKE i form til slike uventede hendelser.

HELDIGVIS gikk alt bra FORT. Samboer ringte verkstedmannen, som igjen ringte en som kunne låse opp. Dette gikk på 15 minutter! Og i mellomtiden fikk jeg gå for å spise mat.
- for ehhhh, jeg blir litt mindre happy med lavt blodsukker

2 kommentarer:

  1. Bra det er flere enn meg som blir et lite hakk i bedre humør av at magen ikke murrer..

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror selv at jeg er en lerke uansett, men samboer er ganske uenig her. Jeg har fått høre et par ganger "EVA, nå spiser du en banan....NÅ" hihi

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...