tirsdag 13. desember 2011

Sliten flydame

Søndag kom jeg hjem fra jentehelg i Oslo,
 og himmel så godt det var, turen asså - deilig med jenteturer.
Jeg har også i de senere årene ØVD meg på å sove på fly, buss og i bil. Jeg har lissom ikke helt klart dette ennå, så det har vært en prosess. Meeeeen i de siste to - tre årene så har det i alle fall løsnet litt i forhold til å sove på fly. Jeg får det til!!!
Så hjem fra Gardermoen i går, så var jeg fast bestemt på å ta en liten dubb, slik at veien ut til Frøya skulle gå litt lettere. Jeg fikk satt meg innerst mot vinduet, satte armene i kryss og slengte hodet mot veggen.
OG SOVNET DØNN!!!!!

Så når mannen over høyttaleren sier "Vennligst rett opp stolryggene og ta opp brettet" så var jeg overlykkelig, så DEILIG med en real hvil. Dette hadde vel aldri skjedd før. Så jeg gjespet en megagjesp, strakk meg og tittet ut av vinduet og titter rett på ..........................................GARDERMOEN?????!!!!!!?????!!!!!!

Jeg hadde tydeligvis sovnet FØR flyet hadde lettet, sovnet kjempetungt, og når vi da endelig skulle lette - så trodde jeg at jeg var ferdig med hele greia!!!! Jeg tittet forvirret rundt meg, og den stakkars dama som satt ved siden av meg smilte betryggende (ho trodde sikkert at jeg var kjemperedd)

Jaja, sånn kan det gå!!!

Det skal sies at jeg sovna litt mer etterpå også, så jeg fikk virkelig øvd meg på å sove på fly!!

1 kommentar:

  1. Ooops, her var det mange innlegg jeg ikke har fått med meg:D Siden jeg ikke mener så mye om kalendere, kjenner til Pia fra før (fantastisk blogg!!) og ikke kan det spillet du spør om så mener jeg noe her;-)

    Jeg synes først og fremst du er knallgod som i det hele tatt greier å sovne på fly, det er en kunst og jeg synes du skal ha kredit for å mestre den. Men aller mest imponerer du med den "lynluren". Kan levende se for meg den forvirringa som oppsto da du våkna:D

    God klem Eva, tenk at nå er det bare ni dager igjen (og rent tekninsk sett så er det åtte siden klokken har passert midnatt:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...