fredag 11. november 2011

Fisk overalt.......herlig!!!

Jeg har noen skryteinnlegg av samboer innimellom, og det er faktisk VELDIG fortjent. 
Jeg har en samboer, som kan bruke en hel dag på å lage fiskemat til oss. 
Han fisker fisken selv, han lager fiskekaker, fiskepudding og fiskekarbonader!!

Og jeg???? Jeg er på jobb jeg, og får nylaget fiskemat når jeg kommer hjem!!!


Her om dagen lagde samboer og svigermor fiskekaker - ca 500 stk!!!
(neida vi skal ikke ha alle selv) men jeg klarte å prøvesmake på ganske mange!!!

1 kommentar:

  1. Dårlig med hjemmelaga fiskemat når jeg kommer hjem fra jobb:( Men det er mye godt å få kjøpt også da, så vi spiser mye av sorten.
    Heldige du, både med mannen og med fiskematen:)

    Ha en fin kveld Eva,
    god klem fra Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...