mandag 7. november 2011

Sjarmør - ikke sjarmør

(jeg er nok ingen Grace Kelly helt ennå)

Jeg prøver å være elegant og grasiøs innimellom - jeg PRØVER.
Samtidig ser jeg jo at mitt talent på området dessverre er noe begrenset (jeg tenker det er fryktelig godt jeg ikke er prinsesse eller statsminister - for jeg hadde garantert vist både trusa og rumpa på vei inn/ut av biler etc)

Men her om dagen satt jeg på kontoret og fikk skikkelig hostekule!! Det var akkurat som om jeg hadde spist en fjær som kilte meg som besatt inne i halsen, samtidig som jeg fikk noe i luftrøret. Jeg gjorde ALT rett, jeg hadde papirlommetørkle for hånden, jeg snudde meg bort fra kaffekopper og tastatur.

.....men jeg innser jo i etterkant at å ligge over skrivepulten, med tunga ut samtidig som jeg hoster, harker og brekker meg IKKE helt går under definisjonen sjarmerende!!!! Spesielt ikke når jeg samtidig svelget så mye luft, så jeg avsluttet med en rap!!!

Men bestemor sier jeg er søt.....så da er jeg det!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...