søndag 27. november 2011

Middagstips for 1

Noen som kan hjelpe meg litt???


I perioder er det jo bare meg i huset, og da har jeg veldig lett for å ty til enkle løsninger (som også er superraske) Jeg kan f.eks fint spise spaghetti med ketchup og om jeg er heldig - en stekt pølse, i flere dager.

Men kansje dere der ute har noen gode tips til meg??



Selvfølgelig ønsker jeg at det skal være billig, sunt, godt og raskt. Men om i alle fall 3 av 4 kriterier er oppfylt, så skal jeg være glad.

HJELPE MEG LITT????

3 kommentarer:

  1. Torsdagene er A sammen med støttekontakten sin. Siden de to andre jobber mye vakter så er det ofte bare jeg som er hjemme. Da går det mye i pastasalat i alle former og varianter. Og omelett, med grønsaker og (hvis jeg har igjen etter middagen dagen før) poteter i.

    God apetitt Eva,
    og god klem:)

    SvarSlett
  2. nå ble jeg nesten skuffa her :P Trodde du skulle gi noen middagstips... lever MYE på spaghetti :P

    SvarSlett
  3. Ferdig stekte kyllingvinger fra Reman(10 min. i ovnen) med stekt eller kokt brokkoli og eller blomkål til eller salat til. Eller en pose med disse scampiene som er hvitløksmarinerte fra Rema vet du med minitomat av noe slag og spagetthi til.Stek Kyllingfile, en boks med wokmix, brokkoli, tomat, løk, champignong og paprika. Kyllinglår (ferdigstekte fra Rema det også) med salat til. Veldig raske retter og veldig sunne :)Også er det mye å velge i i salater også så man kan variere mye!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...