fredag 25. november 2011

Hvor mange er vi til middag i dag??

Hahhh tenker dere nå. Hvor lite smart er Eva Bøe, dersom ho ikke klarer å vite hvor mange som skal ha middag!! Men det ER faktisk ikke like lett.



Vi er to voksne, en tenåring og to 6-åringer = dette burde vært enkelt!!
Men nå har det seg slik at vi har en kjellerstue rett på INNSIDEN av inngangsdøra vår, så det er ikke alltid vi får med oss om det dukker opp et par ekstra tenåringer.

Her for en tid siden skulle vi ha moussaka til middag, og etter samboer og min sin beregning skulle vi til og med få igjen RESTER!!!
Middagen var ferdig lagd, og jeg ropte på ett stk tenåring - spurte forsiktig om kompisen hans også ville ha mat (jeg hadde nemlig misstanker at det hadde dukket opp en til) Opp fra kjellerstua dukket ikke mindre enn FIRE SULTNE TENÅRINGER opp.

Slutten på historien = samboer og Eva dro på Rema1000 for å kjøpe middag. Det var nemlig tomt når vi skulle sette oss til bords!!!

Men ekstra slutten på historien er: Det er HELT greit det. Vi liker å ha huset fult av kjekke ungdommer, og jeg lager gjerne litt ekstra mat dersom det gjør at jeg har fornøyde gutter i hus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...