søndag 20. november 2011

Nakketips - helst ikke nakkeskudd!!!??!!

Jeg har trøbbel med nakken!! PUNKTUM


Den har vært vrien i ett års tid nå, og jeg finner LITE som gjør den bedre.......eller den blir bedre en kort periode, og så er det tilbake til stivhet, hodepine og prikkinger.
Jeg har hatt en fysioterapeut som har gitt meg opp.....og en osteopat!!

Men jeg tar gjerne imot alle andre som har tips og råd jeg dere vil komme med. En vakker dag, så dukker det vel kansje opp noe som passer helt perfekt..

Hva gjør dere når nakken KØDDER???

2 kommentarer:

  1. Har du ikke fått en eneste nakke kommentar?! Underlig ;-) Du har sikkert fått disse tipsene hos de du har fått behandling hos, men du får dem igjen: Du må tøye muskler i nakken, mellom skulderbladene og brystmusklene. Det siste er veldig viktig. I tillegg må du gjøre øvelser for å styrke musklene i mage og rygg. Er det ting du kan endre på i hverdagen? (data er jo en god nakkedreper) Noen trenger også rett og slett å få behandling en gang i mellom nettopp fordi de ikke klarer å få bukt med det selv/ ikke har mulighet til å endre f.eks en belastende arbeidshverdag. Vi responderer litt ulikt på ulik behandling så du kan jo vurdere akupunktur, kiropraktor eller naprapat.
    Lykke til!
    Hilsen Anne

    SvarSlett
  2. jeg anbefaler kiropraktor! De har den lengste utdannelsen når det gjelder rygg og skjelett! Jeg er selv veldig plaget med nakken og har prøvd mye forskjellig. Kiropraktoren har hjulpet meg veldig både med å henvise til riktig behandling og behandle meg selv. Så gå alltid til kiropraktor først så vil du få god hjelp videre! (og da håper jeg selvfølgelig du finner en god en og ikke en av disse behandlerne som gjør litt og vil du skal komme tilbake for å tjene mer penger! Det er desverre mange av dem også i alle typer behandlingsformer... ) Masse lykke til og god bedring! Problemnakke er noe dri....... :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...