mandag 11. februar 2013

UKM

På lørdag var jeg så "heldig" at jeg skulle selge inngangsbilletter til UKM her på Frøya. Jeg hadde nok ikke reist dersom husets tenåring ikke hadde vært involvert. 9.klasse stod for organisering, og da var det også noen voksne som skulle trå til.
Så jeg skulle hjelpe til slik at alle som kom, fikk betalt og ble merket.

Og så startet showet!!!!!
Åhhhh himmel og hav. Så utrolig mange flinke, tøffe og dyktige ungdommer det finnes her på Frøya. Noen vinner på sjarm, noen på talent, noen på utstråling og noen på humor!! De er så tøffe, reale og gir så mye av seg selv. JA jeg gråt et par ganger, men det gjør jeg alltid når det er slike ting. Jeg blir litt stolt på en måte, men også utrooolig glad. Flinke flinke ungdommer.

Så, tusen takk for at jeg fikk lov til å være med i år, og jeg skal ABSOLUTT dra igjen neste år, selv om jeg da ikke har oppgaver som jeg skal gjøre. Da skal jeg dra dit for å nyte showet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...