torsdag 14. februar 2013

Det rykker i reisefoten....

 
Det er ingen hemmelighet at jeg liker å dra på tur. Jeg liker å dra på ferie både hit og dit, og storkoser meg når jeg får oppleve noe nytt.
Jeg fikk et spørsmål vedr. det en gang hvor vedkommende spurte "Liker du deg ikke hjemme da Eva, hva er det du rømmer fra???" Og det spørsmålet ble jeg superoverraska over. Jeg har da aldri tenkt på at jeg drar fra noe. Jeg har tenkt mye på det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg RØMMER ikke fra noe som helst, men jeg elsker å oppleve nye ting, som jeg tar med tilbake til hverdagen min.

Så nå er det 2013 og stadig drømmer jeg om å kunne dra til nye steder, oppleve masse nytt, og besøke folk som bor litt unna meg.
Heldigvis er flybilletter hjem til Rakkestad bestilt i mai, og en Oslo helg med ei venninne i juni. Vinterferien er planlagt, New York i september er bænkers, Rakkestad i jula.......men fortsatt så drømmer jeg.

....om fotballturer til England
....om sydenturer hvor målet kun er å ha varme og ferie
....opplevelsesturer til Roma og Asia
....parkturer til USA
....tretopphytte-turer i Hedmarken
....besøkstur til Hedalen

Åhhhh det er så mye jeg vil........så utrolig mye jeg vil!!! Så får vi se da, hva som kan krysses av ved utgangen av 2013


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...