fredag 8. februar 2013

Eva har fått nye ski

 
Supersnille samboer har sponset meg med nye langrennski, så nå føler jeg meg så norsk som jeg kan få blitt. Jeg har faktisk ønsket meg ski i flere år, men det har lissom aldri blitt til at jeg har kjøpt meg ski. Nå bor jeg jo på Frøya, og det er jo ikke alltid muligheter for at snøen blir liggende. Men nå har jeg ski, så nå skal jeg i alle fall ikke bruke DET som unnskyldning.

....ja for jeg må vel bare innrømme, at jeg noen ganger har vært lettet over at jeg ikke har ski. Når energiske 7-åringer ønsker å dra meg med ut i dårlig vær, eller når jeg ser samboer er delvis hyper og ønsker å "trimme" meg. Da har det vært greit å ikke ha ski.

MEN NÅ HAR JEG SKI!!!

I vinterferien skal de brukes også. Jeg gruer og gleder meg, men jeg er klar. Da skal vi på hyttetur, og jeg har planer om å tryne MINST 10 ganger (nå skal det ikke store turen til, før jeg ligger langflat og smaker på snøen)

Men jeg håper på at noen har med camera, og jeg forventer kakao!!! Unna vei, her kommer jeg!!!

Dere skal få vite hvordan det går.....to be continued hihihih

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...