onsdag 13. februar 2013

Provosert av facebook statuser......IGJEN

Jeg vet jo at jeg burde la være, men jeg blir det!!! Enkelte ganger blir jeg oppgitt. Tviler ikke på at noen reagerer på mine statuser heller, men det er et par ting jeg IGJEN ikke forstår.

På hvilken måte setter vi fokus på "kvinner og brystkreft" ved at vi lager en hemmelig jenteklubb, som lager mystiske statuser om hvor lenge vi skal bo i langt-vekk-i-stan???
Kan noen forklare, hvilken virkning det har på forskning, behandling eller oppfølging av de med brystkreft??
- sorry,dette blir falskt og idiotisk for meg!!!

Det kommer ingen kroner inn ved å ha denne statusen, det gir ikke meg noen mer bevisshet eller økt forståelse.
Ønsker man å ha fokus på dette, så må man jo GJØRE noe. Facebook status er et passivt, selvdyrkende glorifisering som IKKE har en forbanna hensikt.

Doner penger, øk dine egne kunnskaper eller spre faktisk kunnskap!!!

Kontonummer til Kreftforeningen: 5005 05 11011
Givertelefon: 820 44 770 (Kr 175,-)

Evt så kan dere hele hurven reise til det stedet dere har skrevet opp.....OG BLI DER!!!! (jaja, så tar jeg i litt ekstra her nå, og overdriver veldig.....men jeg har litt lyst til å rope høyt nemlig)

Evt så må noen forklare meg hva det er jeg ikke forstår????!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...