tirsdag 12. februar 2013

Jente-helg wohooo

Siden jeg har forflyttet meg litt i løpet av livet, så har jeg venner både her og der i Norge. Det er jo alltid fint å ha noen å dra til, selv om jeg innimellom gjerne skulle ha hatt de myyyye nærmere.
Men det betyr jo egentlig at man bare må TA seg tid, og planlegge litt.

Så jeg og ei venninne har nå booket Oslo helg med hotell og shopping i juni. So far so good!!! Flyet er sjekket, og billigbilletter er i boks. Hotell er nesten på plass - mangler bare siste bekreftelsen,, men den er også i boks mer eller mindre.

Så tikker det inn en sms fra Norwegian med bekreftelse på flyet.

TROR DERE IKKE AT JEG HAR KLART Å BESTILLE BILLETT TIL FEIL DAG??????? Så isteden for å skulle dra på fredag til Oslo, så har jeg bestilt tur på TIRSDAG!!! Særdeles upraktisk spør du meg.

Så....ehhh.....kremt......jeg må bestille ny billett til Oslo, og refundering får jeg ikke fordi jeg var jo superheldig og fant billigbilletter. Jadda!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...