onsdag 20. februar 2013

Ohhh la la har jeg en blogg

Henger litt etter igjen for tiden!!
Ikke at jeg stresser eller kaver - det er nettopp alt dette jeg prøver å unngå.
Bloggen har derfor måttet lide litt, og må nok det noen dager til også.

Det er vinterferie, og i morgen kl 12.00 setter vi snuta mot fjellet for å være solide staute nordmenn. Vi skal gå på ski, ake, spille brettspill og kose oss masse!!! Jeg har bestilt fint vær også, men foreløpig ser det ut som om at noen har misstolket beskjeden (i følge værmeldingen i alle fall)

Men neste uke er jeg solid back in business......i alle fall dersom det ikke skjer noe veldig uventet hehe.

Kos dere på jobb/i senga/ på hytta/ i sofaen!!

Prekæs

1 kommentar:

  1. If yοu are hosting the nеxt Pοker party
    аt your home, herе arе somе great Ροker
    pаrty foods and Poker partу decorations that аrе easy to
    mаke and will not break the bank. Layer bottom wіth
    as muсh or as little ρizza sauce аs you lіke.
    Ι ԁon't like pizza sauces, so I opt to use two cans of diced tomatoes as the first layer-one can of plain and the other of Italian.

    Here is my site: www.purevolume.Com
    Also see my web page: pizza pan avon lake ohio

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...