tirsdag 17. juli 2012

Klarer jeg???

Jeg har en avgjørelse å ta. 

Jeg har tidligere i vår tatt videreutdanning i Kognitiv terapi. Dette er et kurs via Norsk institutt for kognitiv terapi - dersom jeg ønsker å få kurset som vekttall må jeg ta en ekstra eksamen nå i høst. Eksamen er en 10 dagers hjemmeksamen, fra 22 oktober til 01.november. Dette er da repetisjon av det jeg har hatt om på skolen, men en eksamen, hvor jeg skal levere en skriflig oppgave.

- Ja, dette har jeg lyst til

Fra 22.oktober til 27 oktober er jeg også påmeldt et kurs som er delvis innenfor samme sjanger som eksamen, og som gjør at jeg kan holde KID kurs (mestring av depresjon) Dette er intensivt og betyr fulle/lange dager fra mandag til fredag. Trolig har jeg lite overskudd til å starte med eksamen etter fulle kursdager. Jeg vil kansje klare å få laget en disposisjon over oppgaven, samt lese bitte litt.

Da står jeg igjen med 5 dager til rådighet for å klare hjemmeeksamen og 3 av dagene må jeg også jobbe dagvakter først.

Klarer jeg??? Klarer jeg ikke???

Det er 10 dager av livet mitt, hvor jeg står igjen med to svært viktige papirer (forhåpentligvis hihi) Eller blir dette å tru litt for godt om egen kapasitet, og som vil ende opp i hysteriske tåreanfall????

....klarer jeg....klarer jeg ikke!!!

3 kommentarer:

  1. Jeg tror du klarer det.... Jeg tror på deg;);)
    Ha en fin kveld...eller natt videre. Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tenker og tenker....jeg også tror jeg klarer, jeg VET jeg vil!!

      Slett
  2. En ting er i alle fall sikkert; du klarer det ikke hvis du ikke prøver. ;) Lykke til med valget! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...