søndag 29. juli 2012

Heia Frøya gutter 14

(lånt fra nettsidene til norway cup)

I dag braker det løs!!
Til dere som har gutter i ulik alder forstår hva jeg snakker om (forsåvidt en del jenter også......men kansje ikke like mange)

I dag starter nemlig NORWAY CUP, og vi er representert!!

Første gangen jeg er der, så dette skal bli gøy. Dessuten kommer gutta til å nå langt, så vi må sikkert belage oss på mange turer mellom Rakkestad og Ekebergsletta de nærmeste dagene.

Heia Frøya!! Heia Frøya, Heia Frøya

Noen fler der ute som befinner seg på Norway cup fremover???




1 kommentar:

  1. Jeg har aldri vært på Norway Cup men vet at dette er årets høydepunkt for mange:) Og jeg tror "guttane" til Alexander er der også men de er vel i en annen aldersgruppe.
    Kos dere masse og heia Frøya (siden jeg ikke heier på noen av de andre;)

    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...