torsdag 12. juli 2012

Ferie = sommer og sol??

Men det er ikke sommer og sol på Frøya akkurat nå. Det blåser, regner og er fryktelig grått - rett og slett.
Vanligvis pleier jeg ikke bry meg så mye om været, men jeg merker at det har begynt å gjøre noe med humøret.
- leggene mine har fortsatt fiskepuddingfarge
- sommerkjolene mine henger på skapet MED merkelappen på
- paviljongen er minimalt slitt den siste tiden
- hvitvinen står nesten urørt i vinskapet

Så jeg googler sydenturer, sjekker norwegian, startour og alle andre nettsider jeg kommer over. Jeg drømmer meg laaaaangt bort - og tvinger meg tilbake igjen etterpå.
Ferie blir det om litt over en uke uansett!! Og jeg vet vi skal kose oss....
.....jeg blir bare så ekstra blid dersom det er sol!! Bitte litt

Kjære sol mannen - kan du gi oss litt sol - for min kjære samboer sin skyld (det er han som må bo med ei grinete kjærring)
- jeg vil nemlig spise reker på naustet
- jeg vil bade i hageslangen (skylder på gutta)
- jeg vil sitte på verandaen til langt på natt og titte på fine samboer, mens vi skravler om alt og ingenting
- jeg vil få FREGNER

1 kommentar:

  1. Vil gjerne ha litt sol litt lenger vest og inni indre trøndelagen og.. Lei av regnet nå ja.. Må bli litt mer enn en findag snart nå ja ;D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...