onsdag 11. juli 2012

En god følelse.....

Jula 2011 - jeg har ren nese!!!

I dag kommer nemlig samboer hjem fra jobb igjen (han har to uker borte, fire uker hjemme)
Og hver gang det nærmer seg at han skal komme hjem, så forandres jeg til en knisete fjortiss (dog uten helt samme utbrudd av kviser og flauhet over mamma)

I dag kommer samboer hjem, og det er ekstra kos.....for det betyr også at det nærmer seg sommerferie for oss. Det er på ene siden godt å ha seinferie, for da kan jeg smile godt når de andre kommer tilbake på jobb og er FERDIG med sin ferie. Samtidig er det tungt å vite at alle andre ligger og later seg og nyter hvitvin, jordbær og bader til alle døgnets tider - mens jeg har karet meg på jobb til kl 08.00 stort sett hver dag.

Men i dag kommer samboer hjem.....neste fredag er siste arbeidsdag for meg.....det nærmer seg sommerkos og ferie!!!

1 kommentar:

  1. Kos dere masse Eva, og om det er en trøst; jeg har ikke ferie helt enda jeg heller!

    Varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...